Huilbaby
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Janet van Asten
Admin
Posts : 7
Join date : 24-09-17
https://huilbaby.forumactie.com

Lastig voor andere kinderen Empty Lastig voor andere kinderen

25/9/2017, 09:52
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij hier tips over kunnen geven. Ik heb een huilbaby van 4 maanden en daarnaast heb ik ook nog twee kinderen (een van 3 en een van 5). Zij moeten ook hun aandacht krijgen. Op dit moment gaat al mijn energie naar mijn huilbaby. Op het moment dat mijn man thuis is, gaat zijn energie naar de huilbaby en heb ik ook weinig energie over om dit nog te schenken aan mijn andere kinderen. Dit doe ik wel, maar ze krijgen op dit moment niet de aandacht die ze verdienen.

Alsjeblieft, deel jullie tips! Ik weet niet meer hoe ik nog verder moet en zo houden we het als gezin niet lang vol.

Groetjes, Janet.
avatar
Diana Meeuws
Posts : 8
Join date : 24-09-17

Lastig voor andere kinderen Empty Re: Lastig voor andere kinderen

25/9/2017, 09:56
Hoi Janet,

Wat vervelend! Ik heb op dit moment ook een huilbaby en bij mij in de vriendinnengroep komt het helaas ook veel voor. Ik heb gelukkig nog geen andere kinderen, maar bij mij in de vriendinnengroep komt dit wel voor. Zij brengen weleens de huilbaby naar oma's en opa's, zodat zij even kunnen oppassen en je als ouder tijd kan doorbrengen met je andere kinderen, voor jezelf of samen met je partner. Jij zit de hele dag al met een huilende baby en zij vinden het echt niet erg om even een paar uurtjes op te passen. Daarna zijn ze er toch weer vanaf! Wink

Heel veel succes, Janet. Ik voel met je mee!

Groetjes, Diana
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum